vložení motoru zpět do rámu
Konečně jsem si nechal vyměnit startovací segment. Jenomže když se otevřela převodovka a motor tak jsem zjistil že všechny pístní kroužky jsou přelámané takže jsem musel koupit nový. A další problém byl že originální segment k 05ce tam vůbec nešel.Naštěstí jsem měl ještě jeden z 20ky. Potom jsem musel vyměnit všechny těsnění takže mě to vyšlo asi na šest stovek. A ted' konečně přichází vložení motoru do motorky. Je na to potřeba jen šroubovák, několik montérských klíčů a ořechů a popřípadě malý dřevěný špalek na podložení motoru. Tak nejdříve se musí dobře upevnit motorka. A potom se musí pod motorku vypodložit motor špalkama aby šli přišroubovat šrouby. Nejdříve se přišroubuje horní šroub a pak ten na straně, ale je jedno v jakym pořadí to přišroubujete. Potom přišroubujete ostatní šrouby. Pak odendáte ty špalky kterými jste měli vypodloženej motor a přišroubujete tu spodní část konstrukce která drží stojánek. Potom přišroubujeme stojánek a přiděláme pružinku stojánku,ale musíte ji dát správně jinak ji vytáhnete jako v mém případě. Dále se musí přidělat přidělat karburátor a kolena výfuku. A přiděláme řetěz. Pak se přidělá magneto které se musí nastavit a přidělá se kryt magneta. Ještě přiděláme všechny plechy a výfuk. A nakonec se už nastaví jen na karburátoru volnoběh na nejnižší otáčky (volnoběh se nastavuje tou prostřední tryskou). Tak a to už je nejspíš vše v dalším článku budu nejspíše vyměňovat přední tlumiče které už jsou na pokraji životnosti.